Szolgáltatások - Webáruház készítés
Webáruház készítés

Webáruház készítés bonyolultabb rendszer, mint egy weboldal, vagy tartalomkezelésre megírt rendszer. Ráadásul az értékesítési csatorna szíve. Ha az nem megfelelően van kiépítve, akkor igen sok vásárlót tud elveszíteni a weboldal tulajdonosa. Így elengedhetetlen, hogy egy olyan vevőbarát struktúrára legyen kiépítve, amely a vásárlók érdeklődését felkelti és megtartja. A könnyű kezelhetőség, és a termékek jól megtalálhatósága is fontos, és webáruház készítés esetén a keresőoptimalizálásra is gondolni kell. Nagyon sok feltételnek kell megfelelni egy webáruháznak, hogy az valóban egy jól működő értékesítési csatorna legyen. A webáruházban a lehető legtöbb folyamatot automatizálni kell, hogy ne legyen vele sok feladat, mert nagyon sok idő nyerhető vele, akár egy 8 órás alkalmazott is elhagyható a jól felépített automatizált webáruházzal. Ami nagy előny lehet a piacon, mert így inkább az ügyfélszolgálatra lehet koncentrálni, amely nagyban növelni fogja a vásárlói elégedettséget, és ezáltal az értékesítést is. Minden egyes folyamatnak a webáruházban azt a célt kell szolgálnia, hogy az értékesítés megtörténjen. Ehhez viszont a vásárlási folyamatot optimalizálni kell.

A továbbiakban 2 percben olvashat az ingyenes forráskódú webáruházakról, és a webáruház sikeres értékesítési rendszeréről. Ingyenes forrás kódú webáruház:A Wordpress ingyenes CMS rendszernek a webáruház rendszere a WooCommerse. A struktúrát, és a lehetőségeket a nyílt forráskód biztosítja, de a felhasználónak maguknak kell összerakniuk a webáruház értékesítési folyamatát, és a termékek paramétereit. Amely sokszor nem egyszerű folyamat. Pontosan tudni kell a webáruház összeállításánál mely elemek hova kerülnek, és milyen folyamatokban fognak részt venni. Ezeknél a folyamatoknál fontos, hogy legyen a webáruház készítőnek programozási ismerete. Ugyanis egy nem jól kiküldött értesítési levél, vagy egy nem jól működő kosár sok potenciális vásárló elvesztését jelenti. A Drupal -nak már több webáruház sablonja van, ami közül lehet választani, de mivel a Drupal adminisztrációs felülete nehezebben kezelhető, így a webshop beállítása is nehezebben kivitelezhető egy programozást nem ismerő felhasználónak. A Drupal a következő sablonokat ajánlja, mint a Drupal Commerce, Übercart. A Joomla megoldása a webáruházra sokkal szélesebb körű. Ez a CMS rendszer kínálja a legtöbb webshop lehetőséget. Ilyen webáruházak a: Wirtuemart, MijoShop, HikaShop, RedShop, JoomShopping. Amennyiben Joomla webshopot választ nagyon érdemes utána járni a webshop milyen paraméterekkel rendelkezik, vagy éppen melyik verzió támogatja. Hátránya a sokszínűségnek, hogyha már nem fejleszti senki, mert elavulttá válik, akkor nincs lehetőség további frissítésekre, és a trendeknek megfelelő beállításokra.

Webáruház értékesítési rendszere:A legfontosabb pont a bizalom kiépítése. Ezt a legjobban a megfelelő grafikai tervezéssel, és a webáruház legátláthatóbb menü rendszerével, és értékesítési folyamatával lehet elérni. A hatást egyéb onlinemarketing eszközökkel még fokozható, mint például a vásárlói vélemények, amelyeket szintén a webáruházba érdemes beépíteni a webáruház tervezés folyamatában. A következő pont az igények felmérése, és kielégítése. A webáruház tervezés folyamatában a célközönség igényeinek felmérése igen fontos momentum. Ez alapján lehet a legoptimálisabban beállítani egy webáruházat, persze mindig vannak alapstruktúrák, amelyet érdemes követni, de például egy idősebb korosztály nehezebben barátkozik meg egy online fizetési lehetőséggel, míg egy fiatalabb generáció ennek hiányában gyorsan elpártol a webáruházból. Ráadásul a termékek bemutatása is nagyon fontos egy webáruháznál, nem mindegy milyen struktúra alapján rendeződnek el a termékek. Ezt érdemes mérlegelni. A harmadik lépés szorosan kapcsolódik az előző ponthoz, amely alapján a terméket olyan formában kell bemutatni, amely a vásárlónak a legideálisabb. Például műszaki cikkek esetén fontos a pontos leírás egy terméknél, az hogy mire használható, és milyen szoftverek vagy javítási lehetőségek tartoznak a termékhez. Addig például egy kozmetikai webáruháznál inkább az esztétikára, a vásárló élményekre érdemes a hangsúlyt fektetni, és a vizuális elemekre. A negyedik elem pedig az értékesítés lezárása. Ha nem megfelelő a lezárás a vásárló könnyen elbizonytalanodik. Például ha a fizetési lehetőség nem automatizáltan, folyamatosan működik, hanem gondolkodási lehetőséget ad a vásárló számára, hogy később is fizethet, könnyedén meggondolhatja magát, és elállhat a vásárlástól.

Amennyiben szeretne egy jól működő, megfelelő értékesítési csatornával rendelkező webáruházat, keressen fel minket az alábbi űrlap segítségével és kérjen ajánlatot:

  • Webáruház
  • Webáruház készítés
  • Webáruház készítés Budapest
  • Webshop készítés
  • Webshop készítés árak
  • Webshop készítés Budapest
  • Webshop javítás
  • Webshop fejlesztés
  • Bérelhető Webshop
  • Weboldal készítés
  • Keresőoptimalizálás
  • Bérelhető weboldal
Szolgáltatásaink

Ha friss tudásra van szüksége, vagy érdekli a weboldalak, az e-kereskedelem, vagy az online marketing világa, dőljön hátra és olvassa el a fenti témákban publikált anyagainkat, illetve ne felejtsen el érdeklődni a weboldal készítés, keresőoptimalizálás, illetve a webáruház készítés szolgáltatásunkkal kapcsolatban valamelyik elérhetőségünkön !

Ha web akkor MatiPro Design!