Szolgáltatások - Keresőoptimalizálás
Keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás fogja meghatározni, hogy a keresőrobotok milyen helyre rangsorolják a weboldalakat a Google találati listájában. Az elmúlt években a keresőoptimalizálás szorosan összeolvadt a SEO szövegírással, így a keresőoptimalizálási rendszer megalkotása komplexebbé, és specializálódottabbá vált. Azonban az változatlan a folyamatban, hogy ennek hatására lesz látható a weboldal a keresési listában a felhasználók számára.  Így elengedhetetlen, hogy egy weboldal jól legyen keresőoptimalizálva, ugyanis csak ennek köszönhetően fog tudni a Google találati listájának első oldalára kerülni a kívánt weboldal, Google Adwords szolgáltatás igénybevétele nélkül. És tudja Ön is jól, ha nem az első oldalra kerül ki a Google találati listában a keresett kulcsszóra a weboldala, igen kevés értékesítést tudhat magának. Tehát, ezért is kiemelkedően fontos a keresőoptimalizálás, hiszen csak ennek segítségével tudják meg a vásárlók, felhasználók, hogy Ön is az online piactéren van.

Az előbb már említettük, hogy több féle képpen is lehetősége van arra, hogy a Google találati lista elejére kerüljön a weboldala. Az egyik lehetőség a fizetett PPC hirdetések, a másik lehetőség a jól beállított keresőoptimalizált weboldal kialakítása. Amennyiben a keresőoptimalizálás jól van beállítva a weboldalánál, úgy az organikus forgalma igen nagy lesz a kívánt kulcsszóra. Így a felhasználók a Google felületén keresett kifejezés beírása után jutnak el Önhöz, ami nagyban csökkenti az online marketing költségeket.

A továbbiakban 2 perc erejéig arról olvashat, hogyan, és milyen motivációk alapján keresnek a felhasználók a Google keresőben, hogyan látja a weboldalát a keresőrobot, és hogy mik is a keresőoptimalizálás alapjai.

Felhasználók keresési szokásai, motivációk: Több motivációs lehetőség is van a keresések indításának. Van aki vásárlás céljából keres, van, aki információt szeretne megszerezni, és vannak akik valamilyen problémára keresik a megoldást. A közös mindegyik keresésben az, hogy egy általuk már megfogalmazott dologra szeretnének keresni. A keresőbe általában ragozatlan alakban írják be a felhasználók a keresett kifejezéseket. Azonban ez sem törvényszerű, inkább általánosságban mondható el, az hogy ragozatlan formában, leegyszerűsítve keresnek rá a felhasználók az általuk keresett dologra. Erre néhány példa:

Szeretne a második kerületben egy jó gyrost megenni. A következőt fogja beírni a kereső szövegébe a felhasználó: 2.kerület gyrosA nappalijába szeretne kedvező áron lámpát vásárolni. Ekkor pedig a következőt fogja beírni a keresőbe a felhasználó: lámpa nappali akció vagy lámpa nappali olcsó vagy lámpa nappali ár

Látható a második példán, hogy a kívánt cél meg keresése közben a felhasználók többféleképpen kereshetnek rá ugyanarra a termékre, és információra. Viszont a közös is felfedezhető benne a kulcsszavakban. Leegyszerűsítve ez az egyik beállítási paraméter, amit a keresőoptimalizálás folyamatában megnézünk, és ami alapján optimalizáljuk a weboldalakat.

Hogyan látja a weboldalát a keresőrobot: A googlebot nem más mint egy kliens, amely adatokat tölt le, majd különböző algoritmusok segítségével ezt a tartalmat feldolgozza, és rangsorolja. Értékeli milyen gyakran van tartalom feltöltve az url címre, meg tudja különböztetni a weboldal strukturális elemeit, különbséget tud tenni egy impresszum, és egy blogbejegyzés között. Értékeli a tartalmat, és rangsorolja, rendszerezi minőség szerint. Majd ezekből és más információkból készít egy indexet, és térképet. Persze ennél kicsit bonyolultabban dolgozik az algoritmus, de lényegét tekintve ez a metódus alapján látja a weboldalt a keresőrobot.

Keresőoptimalizálás alapjai:A keresőoptimalizálást 3 fő részre érdemes szétosztani. Az első része a technikai SEO, a második az on-page SEO, és a harmadik rész a off-page SEO.A technikai SEO alatt azt kell érteni, hogy az oldal szerkezetileg úgy van felépítve, hogy a keresőrobotok a lehető legkönnyebben, és leghatékonyabban tudják feltérképezni a weboldalt. Ha a technikai SEO-ban valamilyen gond van a robotok nem tudják megfelelően letölteni az adatokat, és hátrébb sorolják a weboldalt a találati listában.Az on-page SEO -ba tartozik a tartalom kiépítése, és annak megfelelő keresőoptimalizálása. Az on-page SEO és a technikai SEO sokszor egy kalap alá van véve, de valójában két külön terület. A Technikai SEO a váz, az on-page SEO pedig a rá épülő tartalom, és a hézagokat kitöltő részek. Az off-page SEO pedig az oldalon kívüli faktorokat tartalmazza, amelyek a rangsorolásban részt vesznek. Ide kapcsolhatóak például a külső linkek is, amelyeknek kiépítése igen jelentőségteljes, és nagy odafigyelést igényel.

Amennyiben szeretne a Google találati listában az első oldalra kerülni organikus keresések alapján vegye fel a kapcsolatot velünk az alábbi űrlap segítségével:

  • Keresőoptimalizálás
  • SEO
  • Keresőoptimalizálás árak
  • Keresőmarketing
  • Keresőoptimalizálás Budapest
  • Bérelhető weboldal
  • Bérelhető Webshop
  • Bérelhető webáruház
  • Weboldal készítés Budapest
  • Webshop készítés Budapest
  • Webáruház készítés Budapest
Szolgáltatásaink

Ha friss tudásra van szüksége, vagy érdekli a weboldalak, az e-kereskedelem, vagy az online marketing világa, dőljön hátra és olvassa el a fenti témákban publikált anyagainkat, illetve ne felejtsen el érdeklődni a weboldal készítés, keresőoptimalizálás, illetve a webáruház készítés szolgáltatásunkkal kapcsolatban valamelyik elérhetőségünkön !

Ha web akkor MatiPro Design!