Szolgáltatások - Google Adwords
Google Adwords

A Google Adwords a Google szolgáltatása, amely lehetővé teszi a weboldal tulajdonosoknak, hogy fizetett hirdetésekkel a Google találati lista elejére kerüljenek. Ez a szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a weboldal forgalmát megnövelje a weboldal tulajdonosa. Mivel az emberek 90%-a ismeri a Google keresőt, és azt használják is, így a szolgáltatás igénybevétele után, ha a hirdetés szövegezése megfelelően be lett állítva, akkor mérhetően többletforgalom vehető észre a weboldal nézetségében. Amely egy induló weboldalnál elengedhetetlen, és az onlinemarketing kampányok lebonyolításában is versenyelőnyhöz juttatja a weboldal tulajdonosát, ha azt megfelelően használja.

Mivel a Google teljesen megújította a keresőoptimalizálással kapcsolatos irányelveket, így a Google Adwords is átment egy nagyobb arculati, és funkcionális változáson.

Mostantól a Google Adwords helyet a Google Ads fogja kiszolgálni a klienseket. Változott pár beállítási lehetőség, és megjelent a “Smart campaign” típusú kampány is, amely a megszokott Adwords beállításoktól eltér. Azonban a szolgáltatás funkcióját tekintve nagyobb változások nem történtek, ahogy a PPC kampányok szövegezésében sem történtek drasztikus nézőpont váltások. És ha összességében nézzük a rendszert, az a megállapítás még mindig helyénvaló, hogy a fizetett hirdetésekkel gyors, és azonnali forgalom növekedés érhető el, míg a keresőoptimalizálás hosszú távon, és stabilan fogja az érdeklődőket a weboldalra irányítani.

A továbbiakban 2 perc erejéig olvashatsz az Adwords, Ads kampányokról, a remarketingről, a kampányok szövegezéséről, és a display hálózatról.

Adwords, Ads kampányok:

Az Adwords hirdetések egyszerűen megfogalmazva a keresési lista legtetején található fizetett hirdetések, amelyek pont úgy néznek ki, mint a keresési listában szereplő találatok. De fel vannak tüntetve, hogy azok hirdetések. Mivel a fizetett hirdetések a legelső helyen vannak, így több millió érdeklődőhöz garantáltan eljut a felhívás. Előnye ennek a hirdetési formának, hogy sok beállítási lehetősége van, amiket be lehet állítani. Amennyiben a beállítási paraméterek megfelelően be lettek állítva, a hirdetés költségei egyáltalán nem magasak. Kattintásokért fizet a hirdető. Így ha jól lett megírva a szöveg, jó kulcsszóra lett optimalizálva, és a megfelelő figyelemfelkeltő elemek el lettek benne helyezve, akkor az egy kattintásra jutó költségek jóval kisebbek, mint egy rosszabbul beállított hírdetésé.

Remarketing:

Ez a lehetőség egy nagyon jó szolgáltatás az értékesítési stratégiában. Valójában arról van szó, hogy akik már felkeresték egy weboldalt, vagy érdeklődtek egy szolgáltatás iránt, de még a vásárlás mellett nem kötelezték el magukat, azoknak célirányosan lehet a szolgáltatást, weboldalt ajánlani. Így ösztönözni őt arra, hogy vásároljon. És legtöbbször ebben az esetben két, három alkalom esetén meg is történik az elköteleződés, és a vásárlás.

Adwords kampányok, PPC szövegezése:

A fizetett hirdetések szövege kiemelten fontos a PPC kampányokban. Ahogyan már említettük nagyban befolyásolja a hirdetési költségvetést, ráadásul az érdeklődőket szűri. Már a hirdetés szövegével el lehet érni, azt hogy biztosan csak a célközönség kattintson át az oldalra, akik nagyobb eséllyel tudnak elköteleződni, vagy vásárolni a weboldalon. A jó hirdetés szöveggel, motiválni, és ösztönözni lehet az érdeklődőket, ezáltal a látogatók minősége jobb lesz, mint egy nem jól megírt szövegnél.

Display hálózat:

Ez egy olyan hálózat, amely a Goggle tulajdonában lévő felületeket, és egyéb más felületeket jelenti.

A lényege az, hogy ezeken a felületeken jelennek meg a hirdetések. Nem csupán a Google találati listájában, hanem a Youtube videókban, vagy mellette, esetleg a Gmailos fiókban, más weboldalakon, amelyek kiadták bizonyos felületeiket a Googlenak. A display hálózat lényege, hogy célközönségre szűrten lehet ezeket a felületeket használni. Azaz a fizetett hirdetés kifejezetten a hirdető célközönségének lesz célozva. Ezáltal potenciális vásárlók fognak átirányítodni a hirdetett weboldalra.

Természetesen az Adwords hirdetésben ezt is be lehet állítani, mint paramétert, hogy hol jelenjenek meg a fizetett hirdetések.

Amennyiben szeretné, hogy Adwords hirdetései költséghatékonyak legyenek, és a legtöbb potenciális érdeklődőt érjék el, vegye fel a kapcsolatot velünk a következő űrlap segítségével:

  • Weboldal készítés
  • Webshop készítés
  • Keresőoptimalizálás
  • SEO
  • Keresőmarketing
  • Keresőoptimalizálás Budapest
  • Webáruház készítés
  • Webáruház készítés Budapest
  • Weboldal készítés árak
  • Weboldal fejlesztés
  • Bérelhető weboldal
  • Bérelhető Webshop
Szolgáltatásaink

Ha friss tudásra van szüksége, vagy érdekli a weboldalak, az e-kereskedelem, vagy az online marketing világa, dőljön hátra és olvassa el a fenti témákban publikált anyagainkat, illetve ne felejtsen el érdeklődni a weboldal készítés, keresőoptimalizálás, illetve a webáruház készítés szolgáltatásunkkal kapcsolatban valamelyik elérhetőségünkön !

Ha web akkor MatiPro Design!